Una mirada diferente

¡Hola personitas del Universo! Hoy os traigo un relatito que escribí hace algo más de un año. El original es en gallego, así que aquí lo tenéis tal cual lo escribí en su momento. Debajo encontraréis mi traducción al castellano ^^. ¿Os animáis a leer los dos?

➽➽➽

UNHA MIRADA DIFERENTE

Todos os días o mesmo, levantarse para volverse deitar de noite. A súa vida era sinxela, unha coma todas as demais. Só que un día, na súa habitual calma, empezou a ser consciente da soidade que o rodeaba. Nunca lle importara non relacionarse demasiado coa xente, non o precisara nin se sentira apartado. Pero ese día comezou a fixarse nas persoas do seu arredor.

Observounas durante un tempo. Cruzouse con homes, mulleres, anciáns e nenos, de ollos verdes, azuis, marróns, grises, máis claros ou máis escuros. Eran ollos aparentemente fermosos, pero que ben mirados, eran aterradores. Porque cando se pousaban nel, convertíanse en simples olladas que miraban cara a el, pero que en realidade non o vían.

Decatouse da gran cantidade destas miradas que había e descubriu a verdadeira soidade. El sabía o que era estar só, pero nunca se sentira tan illado coma entón. Os días volvéronse máis tristes e fríos con todas esas olladas que non querían velo. Camiñaba pola rúa, chea de xente, e semellaba que estaba valeira, e o mesmo sucedía en todas partes.

Entre levantarse e deitarse, engadiu aos seus días unha listaxe das olladas coas que se cruzaba: o rapaz que paseaba co can, a muller que vendía no mercado, o señor que regaba as flores, os ollos verdes que o miraban fixamente... Detívose no medio do pobo e volveu contar as olladas. De novo, viu eses ollos verdes cravados nel e non os quixo deixar escapar.

A partir de entón a súa vida volveuse máis complexa. Ela e os seus ollos verdes entraron a formar parte do seu día a día, xa non estaba só. As rúas eran cálidas na súa presenza e as olladas que apenas o vían non importaban tanto. Ela estaba con el.


Estar rodeado de persoas e ter a sensación de non estar con ninguén era moi triste, pero había que manter a esperanza. Só era necesario un chisco de confianza para atopar esa mirada diferente que o cambaba todo.




➽➽➽

UNA MIRADA DIFERENTE

Todos los días lo mismo, levantarse para volverse a acostar por la noche. Su vida era sencilla, una como todas las demás. Solo que un día, en su habitual calma, empezó a ser consciente de la soledad que lo rodeaba. Nunca le había importado no relacionarse demasiado con la gente, no lo necesitaba ni se había sentido apartado. Pero ese día empezó a fijarse en las personas a su alrededor.

Las observó durante un tiempo. Se cruzó con hombres, mujeres, ancianos y niños, de ojos verdes, azules, marrones, grises, más claros o más oscuros. Eran ojos aparentemente hermosos, pero que bien mirados, eran aterradores. Porque cuando se posaban en él, se convertían en simples miradas que en realidad no lo veían.

Se dio cuenta de la gran cantidad de estas miradas que había y descubrió su verdadera soledad. Él sabía lo que era estar solo, pero nunca se había sentido tan aislado como entonces. Los días se volvieron más tristes y fríos con todas esas miradas que no querían verlo. Caminaba por la calle, llena de gente, y parecía que estaba vacía; lo mismo sucedía en todas partes.

Entre levantarse y acostarse, añadió a sus días una lista de miradas con las que se cruzaba: el niño que paseaba al perro, la mujer que vendía en el mercado, el señor que regaba las flores, los ojos verdes que lo miraban fijamente... Se detuvo en medio del pueblo y volvió a contar las miradas. De nuevo, vio esos ojos verdes clavados en él y no los quiso dejar escapar.

A partir de entonces su vida se volvió más compleja. Ella y sus ojos verdes entraron a formar parte de su día a día; ya no estaba solo. Las calles eran cálidas en su presencia y las miradas que apenas lo veían no importaban tanto. Ella estaba con él.

Estar rodeado de personas y tener la sensación de no estar con nadie era muy triste, pero había que mantener la esperanza. Solo era necesario tener un poco de confianza para encontrar esa mirada diferente que lo cambiaba todo.

Gracias por leer y déjate llevar por la fantasía...

Comentarios

Entradas populares de este blog

Jak and Daxter

La Serpiente Emplumada: el Dios traidor

Novoland - The castle in the sky (Reseña)